//Luahan Seorang Gadis.
Le Director

Le'Owner! ayeee' Nadirah ish here! [18]. Someone's Property C: jelleh? stay jelleh. haha. Please Click the Pic :) thanks.



Entry Boss Linkies Stuff

Im not nerd. Im just Smarter than you.


Memories



Music Box!




Gratisan Musik
Le Credits ;

Skin by; Yaya hassan
Blog owner; ______
Another credits.




Tak Terkata Tahu :)



Hari nie aku tak tahu nak kata ape.. rase happy ade macam macam lah..haha tak plan pun nak kuar bandar tadi..lepas kelas just nak teman Aliya n Shazlin pergi beli tiket bas untuk diaorang balik raye tibe2 Shafuan mesej ajak jalan2 ..mule mule aku  tak nak pergi tp bile ibu bagi aku pergi lah..haha (peluang kate kan) kiteorg just jalan jalan kat KP jea..jalan kat KP pun aku rase kaki aku nak tercabut jea sbb lenguh sangat..haha.n dekat KP jugak tibe2 aku nampak Yus n geng nasib time tuh aku ade kat atas aku just tgk die dr bawah jea..bgus sngat.. nasib Allah tak temukan aku dengan die depan2 okayh aku benci giler dengan die..lepas dieorg dah tak tahu nak jalan2 mane dieorg ajak balik n sebelum balik UMP singgah bazaar kat Jaya Gading..okayhh sebenarnye rindu giler nak lepak kat Jaya Gading makan ABC dgn ibu..kan ? hahaha dekat bazaar jugak aku nampak Hasmiza tgh jual air..lame bebenor den tak jumpe die..mau tak lame jarang datang sekolah kan..hehe and btw terima kasih korang aku happy giler kot..terima kasih jugak kat Shafuan n Izuddin sebab belanja kiteorang ayam..haha :D byeee